Spontant? Ja. Smart? Nej.

Idag tänkte jag på Anna när jag visste att hon var och arbetade. Tänkte att vi skulle kunna gå och fika, men kom på att det skulle bli rätt sent, eftersom jag trodde att hon slutade klockan 21. Hon ringde sen under tiden jag pratade i telefonen, så jag svarade inte, men ringde upp vid 21-tiden. Den lilla rackaren lurade ner mig på stan på en spontan-fika. Som ledde till det som det så ofta leder till - vi drar raggen =)
Sätter oss i pärlan och åker iväg. Idag tog vi väst på stan och irrade omkring på umedalen och överallt. Men roligt var det. Men ni ser ju själva vad klockan är. Inte smart med tanke på att jag ska jobba i morgon. Fast samtidigt kan jag tycka att det är som Anna så. Man lever för mycket för helgerna. Tänker att man inte kan göra något på veckorna för att man jobbar och sånt, och så ska man försöka hinna allt på helgen. Klokt Anna, klokt! =)

Nu ska jag betala någon räkning, och sen sova!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0