Många känslor nu alltså..

Vilken härlig helg detta har varit!

I fredags kom syster yster med Carro och Johan. Roligt. Blev lite fest, sen drog de, jag orkade verkligen inte, hade ju jobbat en hel vecka. Lördagen blev lite stressig. Hade glömt min bh i Luleå, den som jag skulle ha, så jag blev tvungen att fara på stan och köpa en. Trodde att det skulle ta hela dagen, men som tur var hittade jag en på en gång! Toppen! Köpte linnet också, som jag köpt tidigare och lämnat igen. Bestämde mig för att ha det på mig iaf, på kvällen när vi skulle ut. Nina var med på stan och blev väldigt glatt överraskad tror jag när jag shoppade så fort =) Hon brukar alltid annars klaga på att det går så långsamt.

Efter många om och men och fram och tillbaka och allt man någonsin kan tänka sig så var vi iaf hos mig och åt maten som jag och några till hade varit och handlat. Fick plocka upp Carlström på vägen också, som pga "trötthet" hade missat två bussar =) Och nu pratar vi inte lokalbussar, utan buss från Luleå.

Jag, Nina, Linda, Anna, Carro, Johan, Josefin, Carlström, Philip blev vi. Och så Linnea en stund, trevligt!!

Efter lite singstar och sånt gick vi ut på schlagerklubben. Anna hade kirrat så vi stod på listan. Fick ta med oss småttingarna OCH gå före i kön. Sweet! Men så sjuuuukligt mycket folk. Galet! Man kunde knappt andas! Blev många luftpauser.

Vilket väder det var igår. Härligt. Blev frukost/lunch vid älven med en subway-macka. Lagom start på en söndag. Fortsatte med att sitta i solen, och sen fara hem. Där behövdes det städning kan jag lova =) Men sen blev det lite mys!

Nu är det saknad som gäller. På många olika sätt!!!

Hoppas att Sofia kommer i helgen! Hoppas hoppas hoppas!!

Och på torsdag blir det grillning Linda!! Kom ihåg det! =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0