Luleå nästa

Idag ska jag fara till Luleå! Jippi! Får tom en busskamrat - min goda vän Anna!

Förra helgen vi ju till hemavan. Som ni nu vet. Har varit så trött och har haft så fullt upp hela veckan att jag inte har orkat blogga alls. Ska lägga upp bilder och skriva ett lååååångt inlägg när jag kommer hem till Luleå, när jag har tid och så. Ska öppna nu, klockan 6.30. Har stigit upp konstigt tidigt idag, väckarklockan ringde 05.15, och jag var hyfsat pigg. Vilket alltså betyder att jag inte höll på att dö av trötthet och kunde hålla ögonen öppna. Till råga på det så har jag faktiskt sovit hela natten, och inte vaknat stup i kvarten, som jag brukar när jag ska öppna. Kort sagt, en bra men kort natt! Somnade sent. Men det spelar ju inte så stor roll nu. Slutar 14.30, då ska jag bränna hem med bilen och ta bussen in till stan. Så ska jag och Anna köpa en macka på Subway och ta med innan vi åker iväg med bussen.

Det jag inte tycker om med att fara iväg långt är att man måste vara så noga innan man åker. Ta ut sopor och diska och sånt tjafs =)
Stressigt att hinna göra det på morgonen... så jag bloggar istället =)
Nej, men seriöst så ska jag ta och göra det när jag kommer hem efter jobbet!

Nu blire tandborstning och så skutta iväg till jobbet! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0