Ett måste

Fick precis en tillsägelse av lilla syster att jag inte har bloggat idag. Måste alltså göra någonting åt det. Så detta får bli lite av en klagomur idag, värdelös info som ingen egentligen är sugen på att veta.

Har typ inte sovit någonting inatt för att jag har så sjukt ont i ryggen, så fort jag vänt mig har det krampat i ryggen. Har ringt en sjukgymnast idag, ska få komma dit på torsdag. Ska bli intressant, har aldrig varit hos en sjukgymnast tidigare.

Sen håller jag på att bli vansinnig på mitt virus, som vägrar släppa taget om mig. Så rolig är jag  väl ändå inte?! Ont i halsen, hängig, hosta.. Blä!

Har iaf fått hjälp med att färga lite utväxt och sånt, tack Anna! =)

Har verkligen försökt låta bli det här, men jag måste =) Ni måste kolla in videon på Soran Ismails blogg, hur de laddar upp inför sina shower. Sjukt kul: http://soranismail.bloggagratis.se/

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Språkdoktorn

Men Anna, jag blir besviken på dig! Att särskriva "lilla syster" sådär, det är inte likt dig. Det är inte ok. ;-) Skärpning fröken! Vissa språkliga krav måste man ju kunna ställa på en blogg som denna :-P

2008-10-15 @ 16:38:07
Postat av: Anna

Fast tänk om jag menade lilla syster och inte lillasyster =) det tänkte du inte på va?!

2008-10-15 @ 22:24:19
Postat av: Anonym

Fast tänk om jag faktiskt tänkte på det, men kom fram till att det är ju fel fel fel Anna ;-) Det är ju helt ogrammatiskt ju! Då måste du ju skriva "min lilla syster". Eller hur?

2008-10-16 @ 18:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0