Härlig känsla!

Jag är glad. Har egentligen inte någon direkt förklaring, bara att jag känner mig nöjd. Jag har världens bästa familj verkligen, jag älskar de över allting på jorden! Jag har många fina vänner, som jag uppskattar för bland annat deras mångfald.

Har funderat en del över det, och kommit fram till att människor kan uppfylla olika behov hos en själv, och man behöver inte alltid fundera över vilket som är mer eller mindre viktigt. Det viktiga är bara att fundera över om de tar av ens energi mycket mera än vad man får tillbaka.

Dessutom var jag tillbaka på jobbet igår, och insåg att jag även har världens bästa jobb. Har dessutom möjligheter att utveckla mig känner jag. Spela mera gitarr, något jag har börjat göra, och gå in för att lära mig mera teckenspråk. Det känns som att mitt liv är precis rätt för det som jag behöver just nu.

Jag är tillfreds, och det är väldigt skönt. Det ända är väl att jag är hemligt och olyckligt kär, men det är egentligen bara roligt, eftersom det inte känns så seriöst ;) Eftersom jag tidigare beskrivit min 100% personlighet, så kan ni kanske förstå att jag mår väldigt bra just nu. Önskar er den här känslan som jag har! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0