Sjukgymnastik.

Då har man varit hos sjukgymnasten för första gången. Funderade först på att strunta i att gå dit, eftersom ryggen började bli lite bättre. Men jag gjorde det ändå. Och det gjorde jag rätt i. Jag hade tydligen en ordentlig låsning i bäckenet. Och på andra sidan var det tydligen en massa stramningar. Vilket jag faktiskt har känt.

Det var lite spännande också, har ju aldrig varit hos en sjukgymnast tidigare. När jag kom dit, så var det typ i en vanlig lägenhet. Blev lite skeptisk, trodde att det var något hum-bug. Men det fungerade, tror jag... Hon tryckte lite och masserade lite och sånt..

Men för att komma fram till det som kändes så jobbigt. Hon sa att jag inte borde jobba när jag har varit på sjukgymnastik. Gah! Jag kan inte vara hemma från jobbet hela tiden. Idag hade jag redan sjukskrivit mig för att jag är sjuk. Men nästa gång då? Och gången efter det? För tydligen måste man gå dit flera gånger.. Why oh why?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0