Saknad

Har precis pratat med en väldigt nära vän som jag pluggade med, när jag läste till förskollärare. Hon har flyttat till Stockholm, hon och en annan som jag också är väldigt nära. Vi var de tre musketörerna typ, kompletterade varandra och hade fantastiskt härligt tillsammans. Var och hälsade på dem i somras, och höll på att börja gråta både när jag träffade och när jag for ifrån dem. Just nu saknar jag dem så att det skär i hjärtat, sitter typ här och gråter. Det kan som aldrig bli samma sak igen.. kommer inte att få en sån gemenskap och vänskap på det sättet tror jag. Nu sitter jag absolut inte här och ringaktar mina nuvarande vänskapsrelationer, men man har ju olika typer av relationer. Jag saknar den som jag har med Madde och Sofia. Jag hoppas att de ska komma och hälsa på mig snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0