Nu.

Tänkte jag försöka skriva någonting positivt. Trots att jag har sjukt ont i halsen. Trots att jag har ont i ryggen. Trots att jag mår illa.

Får kanske bjuda på det enda skämtet jag någonsin kommit på själv:
"Vilket djur är det som inte gillar svängar?"
Svar: "Antilopen"

Fruktansvärt roligt. Tycker jag själv.

En annan klassiker i vår familj är ju att vi lackar julklappar och rimmar. Lite grann iaf, så mkt vi ids och så. Det blir fantastiskt dåliga rim, så dåliga att de nästan blir bra. Iaf. Det bästa rimmet som någonsin har kommits på, var när pappa skulle få ett rakvatten. Då levererade mamma det här rimmet:

"Här får du ett H2O, så du slipper lukta ko!"

Hur klockrent är inte det!? Kungligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vårat bästa rim typ nånsin:



-Detta är ingen penna...nä!

2008-10-15 @ 23:23:31
URL: http://gregorgeous.blogg.se/
Postat av: Linda

Vårt bästa rim typ nånsin:



-Detta är ingen penna...nä!

2008-10-15 @ 23:24:57
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0