Kväll.

Höll nästan på att glömma min lilla kära blogg, vet inte riktigt vad jag tänkte egentligen. Förmodligen tänkte jag inte. Eller jag vet inte. Om ni kommer att undra varför detta inlägg är svamligt, så beror det på att jag egentligen borde ha varit i säng för typ tre, om inte fyra timmar sen. Men jag har lite svårt att lägga mig när man för en gångs skull får vara uppe för att man är ledig.

Har varit en supermysig kväll. Haft kusin på besök här. Vi lagade gomat (kyckling och pommes) och åt tills vi höll på att spricka, och sen slötittade vi lite på idol och såg en massa klipp på youtube (speciellt på soran och björn, är ngn förvånad?!). Fast mest snicksnackade vi, och hade det trevligt. Tack för kvällen Linda!

Har ju som jag tidigare sagt boken om barns citat och tankar. Satt och bläddrade i den och hittade en massa lustiga saker barn sagt kring ämnet Gud, så nu tänker jag leverera lite. Njut:

"Gud är så snäll att han sitter inne i solen och lyser" - Henrik, 5 år

"Det är Gud som äger solen. Han stänger av den på natten för att spara på strömmen" - Nicole, 5 år

"Ibland kan jag se rök på himlen efter Gud. För att han flyger så fort och har så bråttom. Han spyr ut rök." - Iselin, 5 år

"Jag tror att det är roligare och mer spännande hos djävulen för det har jag sett på teve. Hos Gud har de bara vita madrasser, det har jag sett på video." - Stefan, 5 år

"...fast djävulen är ju dum i skallen" - Jon, 6 år

"Nu har det blivit ett ozonhål i himlen. Det gör att golvet inte är riktigt tätt hos Gud längre. Det kan bli problem." - Jakob, 7 år

Barn är härliga!

Nu ska jag iaf gå och sova, kan snart inte hålla ögonen öppna! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0