Jobb

Äntligen har jag varit på jobbet idag! Och jag känner mig på bättringsvägen, inte tvärtom. PEPPAR; PEPPAR!!! Har bara haft 11 barn idag, så det går ju lite sjukdomar på förskolan. Tredagarsfeber (endast hög feber + utslag), hosta ( tills man spyr), magsjuka (behöver inte förklaras), ögoninflammation (både varianten med röda ögon och den med variga ögon) och halsfluss. Så jag har ju oddsen emot mig. Lite grann.

Det var härligt att vara tillbaka iaf. Har målat med några barn idag. Först med kladdkritor och sedan vattenfärg på det. Färgen fastnar inte där det är krita. Förutom på några teckningar där barnen typ gick åt så hårt på pappret med pensel att pappret höll på att gå sönder. Men bara de har roligt så! De utvecklar ju sin finmotorik också. Här skulle jag kunna lägga in ett läroplanscitat, men jag ska låta bli. Får bli en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0