Jaha..

Då har man själv fallit för trenden.. att ha en blogg.. Den här bloggen kommer väl att användas precis
som alla andra använder sin blogg.. Skriva av mig lite.. dra mina dåliga skämt.. Kommer nog inte att bli
så långa inlägg, har inte riktigt tålamod för det..

Men men.. nu är den här iaf, min blogg..

Btw. Hur svårt ska det vara att lyckas hitta på ett namn på sin blogg? Ganska svårt verkar det vara för mig iaf..
Skulle gärna vilja ha några teorier om varför jag tog det här namnet, någon? =)

Kommentarer
Postat av: Ljummen mellanmjölk

Gissa vem? ;-)



Sago-Anna? Är det inte för att du älskar att läsa sagor för barnen på förskolan? Eller är det för att du lever i sagornas värld och saknar all form av verklighetsförankring? (Obs! Det sista var ett skämt.)



Jag tror på det första, sen utesluter jag alla andra möjligheter till att det ens skulle kunna vara möjligt med någon annan förklaring. :-P

2008-10-07 @ 16:57:48
Postat av: kall standardmjölk

välkommen till bloggvärlden och varsågod för att jag smittat mig med mitt bloggberoende ;)

2008-10-07 @ 18:56:35
URL: http://gregorgeous.blogg.se/
Postat av: delikat Låglaktosmjölk

gissa vem?=D vill inte säga nå särsklit men ville mest bara lägga till en ny mjölksort

2008-10-09 @ 15:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0