Jag vill också städa hotellrum!

Nu kom jag på det! =)

Min lillasyster umgicks med en vän till henne idag, som arbetar med att städa hotellrum. En dag när hon städade kändes det som att hon var iakttagen. Då vände hon sig om och där stod Måns Möller: "Skulle bara kolla så det går rätt till" ;) De chit-chattar ett litet tag och sen kommer Soran ut också, som gubben i lådan! Och sen Björn. De hade haft sin turne i Luleå och bott på det hotellet. Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR Soran Ismail, och Björn Gustavsson också för den delen. Ska beskriva den kärleken en annan gång. Men men.

Slutsatsen blev denna för mig iaf: Jag vill också städa hotellrum! Prata med Måns, Soran och Björn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0