Inköp

I går fick jag mina pengar. Eftersom jag tycker att mina pengar på något sätt alltid mystiskt försvinner, så bestämde jag mig för att spara mina kvitton och se var alla pengar försvinner. Och så har jag bestämt mig för att inte småhandla mera. Var och handlade på coop igår, och nu ska jag inte småhandla på åtminstone hela veckan! Är min tanke iaf :P

Var och shoppade på Rusta igår också, när jag nu var på ersboda. Eller det var egentligen därför jag skulle dit, hade nämligen sett en annons. Fransdraperier för 49 kronor, och det bästa av allt var att de fanns i den färg jag ville ha: Guld! Har nämligen tänkt mig några slags julgardiner i år, eftersom jag kommer att vara i Umeå ganska mkt. I typ rött och guld. Är så sugen på att börja julpynta, jag får lägga band på mig själv!

Är så sjukt less även på att inte ha någon parkeringsplats. Att behöva åka runt och leta på liljansberget i typ 5 minuter, bara för att inse att jag måste ställa mig på skolan, för att de 7 parkeringsplatserna för boende och de 14 platserna för besökande är upptagna. Konstigt?! Har fått plats från första januari, men det är ju då det.. Är ett bra tag kvar tills dess...

Kommentarer
Postat av: Linda

När ska vi boka Timbuk2?? Och när vet du om du har råd att åka till Tärna?? :) Isf måste vi ju boka snart, eftersom dom skjutit upp premiären så är det nog mer folk då...

2008-10-28 @ 21:22:13
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0