idag..

.. kan det nog bli många inlägg.. Har så sjukt tråkigt.. Är sjuk i en lägenhet på 28 kvm.. känner mig ngt instängd.. Och så är det fint väder ute också.. Min höjdpunkt den här dagen är iaf att kusin vitamin kommer och hälsar på framemot eftermiddagen. =)

Och så såklart att läsa Sorans blogg.. (http://soranismail.bloggagratis.se/) det gör jag nästan för ofta.. Hans undersökning som han gör nu är hur ofta man läser hans blogg... Det alternativet jag valde var: "Alldeles för ofta. Mitt liv börjar vittra sönder och allting är ditt fel. Du är ett as." Det var dock 15,8% som hade valt det alternativet så jag är inte helt ensam om att vara knäpp tydligen..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0