Halloween...?

Nästa helg är det dags för halloween. Med massor av halloweenfester såklart. Men den som jag skulle på är inställd. Såklart. Det är typ inte meningen att jag ska vara vild på helgerna. Och jag som var sugen på att vara det. Får väl se vad veckan bjuder på, kan ju hända att jag får någon härlig inbjudan till någon annan galej. Vore kul.

Inte för att jag bryr mig om halloween, har inte så mkt övers för just den "helgdagen", eller vad det nu ska kallas. Man glömmer liksom bort den fina dagen, alla helgons dag, då man kan tänka lite extra på de man känt och tyckt om som har gått bort. Det är en av mina tolkningar iaf.

Dock kan jag känna att det vore roligt att komma ut, träffa lite folk och sådär.

Jag har en liten tråkig känsla just nu. Att jag har glömt något. Någonting jag borde ha gjort idag fast jag har glömt bort det. Hmm. Det kanske kommer fram. Eller så känner jag fel. Hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte bara jag... http://everlongisagoodsong.blogg.se/2008/october/utkast-forutom-att.html

Kolla länken! Marsvin, liksom...:P

2008-10-27 @ 10:37:53
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0