Hahaha

Inatt har jag haft en lustig dröm.

Jag befann mig på ett hotell som Måns, Soran, Björn och Özz precis hade bott på. Rummet skulle städas men jag smög in där, jag jobbade ju nämligen inte där. Där stod två dubbelsängar och så var det lite flaskor och ett litet födelsedagskort där det stod typ Grattis Soran, och så adressen till hans blogg. Det var från någon kille som hette Emil. Sen fick jag gömma mig under sängen för det var någon som kom in, typ han som ägde hotellet eller något sånt. Kommer också ihåg att jag var besviken för att jag inte träffade dem.

Antar att det st'ämmer det där att man bearbetar saker i drömmar man varit med om. Jag ville ju trots allt också städa på hotell.

Till slut: Döm mig inte, jag är inte knäpp. Även om det kan verka som att jag är besatt. Men så är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0