Glömde..

Jag glömde ju bort att berätta om det bästa inköpet jag gjorde på min lilla shoppingtur. Ett par tofflor!! Med sula. Ludd inuti. Sidentyg utanpå, mönstrat. Helt underbara. Och varför är det här det bästa köpet? Jo, de kostade bara 39.50! Så om ni ska på rusta för att t.ex. köpa en rosa julgran, som jag vill ha, så köp ett par tofflor. Ni lär inte bli besvikna!

Idag försökte jag lära ett av barnen på förskolan den gyllene regeln. Ni vet, allt som ni vill att andra ska göra för er det ska ni också göra för dem. Det var ett barn, låt oss kalla honom Ola, som sa Anna Panna till mig. Då kallade jag honom för Ola Pola, skämtsamt såklart, men det gick ju inte hem. Han blev typ sur och sa att så fick jag inte säga. Jag sa att då kan han inte säga så till någon annan heller, om han inte vill att någon ska säga så till honom. Då sa han det till ett annat barn istället för till mig. Då frågade Jossan som jag jobbar med att Ola skulle fråga det andra barnet om han tyckte att det var roligt när han rimmade på hans namn. Om han fick reta honom. Så Ola frågade om han fick reta honom. Sen vände han sig till oss: "Jag fick inte reta honom"

Nu måste jag plugga. Ska på kurs på fredag. Har inte pluggat på typ ett halvår. Måste läsa 30 sidor på en timme är mitt mål. Så det är bäst jag startar. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Omar

Haha alltså det här är ändå ett roligt inlägg.. man ba åå vad har hon köpt för mode grej nu( typ som blondin bella) å så har du köpt ett par tofflor.. KUNG=D

2008-10-31 @ 12:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0