En ny sort!

Nässpray alltså. Det är nog en av de bästa uppfinningarna. Men nu när jag hade köpt en flaska och skulle ställa den bredvid sängen (vill ha en där om jag vaknar och är täppt i näsan så jag slipper kliva upp) så upptäckte jag att det redan stod två flaskor där. Tomma. Och förutom att jag vill ha en bredvid sängen så vill jag ha en i väskan, utifall att. Jag har alltså i min ägo nu fyra nässpraysflaskor. Inte så bra kanske.

Orsaken till att jag förbrukar så mycket nässpray är att jag inte snyter mig. Någonsin. Jag tycker att det är äckligt. Så därför tar jag nässpray istället. Något som många, för att inte säga alla, av mina vänner påpekar är äckligare än att snyta sig. Men det tycker inte jag.

Iaf. Nu har min kusin tipsat om ett nytt nässpray som har kommit - Otrivin komp. Tydligen ska det vara jättebra, både mot rinnsnuva och nästäppa! Funderade på att köpa det redan innan, men nu när Linda var eld och lågor över det så lär jag ju köpa det. Hoppas att du inte tycker att jag överdriver kusin vitamin.

Meddelar er med en recension sen av det nya nässprayet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0