Peppar peppar

Som sagt, peppar peppar.. När jag sist skrev här var jag nöjd över att jag kunde ligga i soffan istället för i sängen utan att må illa. Ungefär fem minuter efter att jag hade skrivit det började jag må illa. Inte hjälpte peppar, peppar inte.

I morgon kommer kanske någon att våga hälsa på mig. Då har det gått 48 timmar sen jag spydde sist. Då smittar jag inte längre. Oskar vågar då träffa mig. Det sa han. Så då blir det Madagaskar i morgon. Första filmen alltså. Vi ska ju gå och se Madagaskar 2 på bio, jag Oskar och Viktor. Det är härligt att jag har vänner som också har lika bred filmsmak som jag har, och har förmågan att uppskatta riktigt bra barnfilmer!

Jag var och hälsade på Viktor för en vecka. Så skulle vi gå och hyra en film på Berghem. Vi kom dit och så stod det: "Veckans film - Narnia, prins Caspian" Jaaaa, var min spontana tanke. Men jag lugnade ner mig lite i mitt sinne, eftersom jag inte ville tvinga Viktor att se den, tänkte att han också skulle få komma med ett förslag. Och vad säger han? "Å, nya Narnia!!! Men vi behöver inte se den om du inte vill. Du kanske hellre vill se något annat?" Men Kung!! Som sagt, grymt att ha vänner som kan uppskatta riktigt bra filmer.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mad 2 är THE SHIT!!!!!!! Haha, kunglig!

2008-11-20 @ 21:53:59
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0