JAG SKA ALDRIG MERA KLIPPA MIG!!!

Det är min huvudsakliga tanke. Bedrövelse.

Jag gick till frisören idag, det är så många (en del iaf) som har klagat över mitt nötta hår som är i behov av klippning. Så jag bestämde mig som sagt för att göra slag i saken. Vilket jag just nu känner som att det var ett stort misstag!

Jag satte mig där och sa att jag ville ha en ny frisyr, där det syns att jag har klippt mig. Folk brukar aldrig märka det annars, så nu ville jag inte betala 420 kronor för att det  inte skulle synas. Berättade även att jag ville ha lite slingor som var uppklippta, Resultatet var hemskt. Bedrövligt.

Jag är ledsen. Jag är inte ens bitter, som jag kan bli ibland, utan ledsen. Mitt hår är en så stor del av mig att det här var en ganska jobbig sak. (Visserligen så kan man ju alltid sätta saker i proprtioner till annat och inse att det här inte är så stort bekymmer). Men ändå.

Och så när hon har klippt färdigt och stylat - de gömmer sig alltid bakom en massa hårprodukter!! - så frågar hon om jag är nöjd. Ja, säger jag. Såklart. Men vad ska man säga egentligen? Nej, du måste göra om det. Nej just ja, jag har ju inget hår kvar. Jag ser ut som en boll med lite skägg!!!!!

Nu ska jag äta en macka och sova en stund, så ska vi se om det är bättre sen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: oskar

ok, det var tråkigt att höra. jag skulle såklart inte heller våga säga något om jag inte tyckte det blev bra. men man borde kanske det. frisörer är väl proffessionella de med, så de borde kunna ta det.



den gången jag blev mest nöjd var den gången då frisören tog fram en modetidning och jag fick peka ut vad jag ville ha.



förmodligen inte vad du vill höra, men som tur är så växer ju håret ut ;-) tråkigt att du inte blev nöjd.

2008-11-14 @ 18:37:50
Postat av: Linda

JAG SKA ALDRIG MERA KLIPPA MIG!!!

Det är min huvudsakliga tanke.





Ordvits! Haha

2008-11-15 @ 17:18:57
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0