Hur?

Kan man vara sjukligt sugen på pizza när man har magsjuka??

I tisdags kväll fick jag magsjuka, eller vinterkräksjuka skulle jag tippa, eftersom det var så aggressivt. Skulle ha kvällsmöte på jobbet men fick gå hem. Fick gå ut i skogen på vägen hem och spy. Äckligt. Spydde en gång i halvtimmen mellan halv sex på kvällen och två på natten.. Dessutom hade jag så sjukt ont i magen. Har aldrig varit med om dess like. Inte ens när jag ätit sånt jag inte tål. Var så törstig igår, var helt underbart när jag äntligen kunde dricka mera än en tesked utan att spy!

Men nu till den stora frågan: Hur i hela världen kan jag vara sugen på pizza? När jag igår åt en halv macka och började må illa. Och fick lite ont i magen. Det är ju inte riktigt normalt, vore ju bara elakt mot mig själv att stoppa i mig sånt. Men det vore gott.

Kommentarer
Postat av: sofia

åh. stackars stackars dej!!!!

2008-12-09 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0