Han är så sjukt bra!

Markus Fagerwall. Så sjukt bra. Ibland känner jag mig nästan kär i honom ;) Typ jämt.

Ni som hänger med, och vet vad man ska ha koll på, vet att Markus är med i stjärnor på is just nu. Enda orsaken till att jag ser programmet. Han är ju duktig! Det har mycket att göra med musiken också tror jag, han har som rytmen i kroppen.

Han har fått mest poäng hela säsongen typ. Och så hände det som inte fick hända förra veckan. Han ramlade. Och ramlade. Och ramlade. Katastrof! Stackars, jag kände med honom. Jag blev till och med tvungen att rösta. Jag som aldrig röstar i sådana där program, inte ens under idol som jag faktiskt ser, inte slaviskt men jag tycker om att titta på det.

Ikväll var det helt fantastiskt. När de åker så är det en jury som bedömer de, som består av fem personer. 6,0 är den bästa poängen man kan få. Markus har fått en sådan tidigare. I sitt andra nummer ikväll fick de 3 stycken 6,0 och 2 stycken 5,5. Det är aldrig någon som har fått så bra poäng. Jag skrek yes, yes, gjorde segertecken och hoppade upp och ner. De som umgicks med mig ikväll (mamma, pappa, syster, kusiner, moster och hennes man) tyckte att jag var lite knäpp. Men det kom så spontant. Jag kunde inte hejda mig. Hoppas att han vinner hela alltihopa

Och så Soran Ismail. Han är ju så sjukt rolig. Han var med i Tack Gode Gud ikväll. Jag brukar inte ens tycka att det programmet är bra, men när Soran var med gjorde han det så bra. Han kan vara så spontant rolig. Kung! Och han var med igår också i Fredag hela veckan, återigen ett program som jag inte gillar men blev tvungen att se just eftersom att Soran var med. Det har varit två eminenta tv-kvällar alltså, även fast det inte har varit så koncentrerat tittande. Förutom när Markus åkte och Soran spelade. Då satt jag som klistrad vid rutan

Nu måste jag lägga mig ner för att inte spy. Vi har ätit hela kvällen typ. En massa gott som är svårt att låta bli bara för att det är så gott, även fast man har blivit mätt för länge sedan.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

det låter bekant...;)

2008-12-01 @ 22:32:44
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0