God morgon

När jag nu får sova ut. Så gör jag inte det. Vaknade klockan åtta av att jag var täppt i näsan. Och så somnade jag inte om. Fast det beror typ inte på att jag inte kunde tror jag. Utan jag kände för att kliva upp och lägga mig i soffan, bara för att jag inte behöver hetsa iväg sen. Utan jag kan ligga i soffan ett tag och sen sova lite igen. Härligt.

Dessutom så märks det att det är en speciell helg, det är såna där mysiga filmer på tv som det brukar vara kring jul, "barnfilmer" typ, fast ändå inte. Och det är bara på morgonen, så då är det ännu härligare att slappa i tv:n. Halloweentown ser jag på nu. En flicka som försöker förena världarna mellan häxorna och de vanliga. Och så händer det en massa saker. Mysigt.

Så vi får se när jag går och lägger mig igen. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0