Glömska

Har nästan glömt bort att jag har en blogg. Eller har känt att jag inte riktigt har orkat, men nu har jag ork igen tror jag. Känner mig ganska pigg iaf, förra veckan var jag ju bara trött hela hela tiden! Så det här känns bra! Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva dock. Är lite förvirrad just nu, men även inspirerad.

Känner mig pedagogiskt inspirerad just nu, ska nog kolla upp om det finns en distanskurs att läsa till våren. Undra om man kan hoppa på en kurs? Tänker fortsätta jobba iaf..

Nu ska vi se om jag kan göra ngt vettigt av  timmen som jag har innan jag ska se 2 1/2 men..                                                                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0