Det har varit en tung vecka.


Faktiskt. Har varit helt sjukt trött varje morgon jag vaknat, och det blir ju inte direkt bättre av att jag vet att jag inte kommer att få sova någon middag. Det brukar nämligen vara min räddning när jag vaknar tidigt - jag vet att jag i alla fall kan få sova middag när jag kommer hem, innan jag tar mig för någonting. Det är som att jag behöver sova middag för att få ihop nog mycket sömn. Att det inte räcker med den sömn jag får under dagen.

Under vårt möte plitade vi ihop mål för vårat fortsatta pedagogiska möte. Det känns bra i alla fall. Måste bara göra ett exempel på hur en vecka skulle kunna se ut när vi lägger upp den utifrån målen.

Det är fantastiskt hur barn kan sova. Vi har en skridskoplan bakom vår förskola. Barnen sover inte långt från den,  ute i sina vagnar. Och nästan varje dag är de där med traktor och skrapar planen. Och barnen sover. Konstigt. Fast jag skulle nog kanske också göra det. Jag är grym på att sova.

Idag har jag och kusin vitamin åkt på samma buss upp till Luleå. Det var väldigt trevligt att ha någon att prata med. Tiden gick bra mycket fortare än vad den gör när man åker ensam, trots att vi var försenade. Det var sex stycken som inte rymdes på bussen i skellefteå. Trots att de hade två bussar. De fick åka taxi till Piteå. Lyx.

Så nu är jag hemma hos mamma och pappa. Härligt. Ska gå på stan lite. Fira mamma och pappa lite. Träffa lite folk. Trevligt helt enkelt.

Jag älskar musikaler. Och jag är så svag för musikalartister. Tänkte skriva om det ikväll. Men är så sjukt trött. Det får bli i morgon. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0