Det blev.

Det blev en trevlig kväll. Och det blev utgång. Började med att jag kom hem till Anna och Fredrik, som nu bor på 95 kvm istället för 36, lite skillnad. Vi åt lite mat och sådär, hade trevligt. Jag och Anna satt och snackade en massa strunt.

Vi pratade bland annat lite om olika typer av vänskap. Det var någon som hade uttryckt sig som att vissa personer känner man sen barnsben och man vet var man har dem. Andra personer som man lär känna under livets gång, som har samma visioner som en själv, förväntar man sig mera av. Barnvänskapen är som självklar på något sätt, det är inte den andra. På gott och ont såklart.

Sen gick vi ut. Det blev så iaf. På schlagerklubben. Så klart. När jag och Anna går ut så går vi oftast dit. Vi har som roligast när vi dansar till schlager. Det där är också olika. Jag kan tycka att jag har olika roligt till olika typer av uteställen när jag är med olika människor. Om ni hängde med.

Vi hade det jättetrevligt iaf. Dans. Vila emellanåt eftersom jag inte riktigt är frisk. Och så dans igen. Fick en armbåge i tinningen, gör ont idag, men man får ta lite smällar, det var ju inte meningen. Däremot folk som knuffas kan jag ha lite svårt för. Då kan det hända att jag breder ut mig lite och personen kan möjligtvis ha lite svårt att komma fram.

Jag är så sjukligt trött idag dock. Har varit in till stan en sväng och legat i Anna och Fredriks soffa. Var lite jobbigt att ta sig ur den sen. Jag vägrar dock tänka tanken att jag har blivit lite mera förkyld. Det känns faktiskt inte så just nu iaf. Ska nog ta en promenad till jobbet i morgon, har inte gjort det på länge eftersom jag varit rädd att bli sjuk igen. Men nu ska mitt liv starta igen! Pepp pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0