Det är roligt att titta på längdskidåkning

Rent teoretiskt borde det inte vara så roligt att titta på längdskidåkning. Tycker jag. De bara åker varv efter varv och det är ju inte direkt någon spänning i det hela. Man vet vad som ska hända liksom. Dessutom åker jag ju inte längdskidor själv.

Trots detta så kan jag fastna i att titta på längdskidåkning. Ordentligt. Så att jag inte kan engagera mig i att samtala ordentligt på msn som exempel. Lite konstigt. Fast det är ganska avkopplande. Speciellt på helgerna, är inte så krävande för tankeverksamheten.

Pappa tycker också om att titta på längdskidåkning. Så det är väl ett arv också. Nu börjar snart herrarnas stafettåkning. Nyss har det varit damernas. De kom på tredje plats. Härligt. Så nu måste jag avsluta det här inlägget. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0