Ny stil

Just nu jobbar jag på att skaffa mig en ny del av min personlighet som jag behöver. Att kunna säga till folk vad jag tycker rakt ut, utan att vara rädd att ge någon dåligt samvete. För jag har upptäckt att ofta är anledningen till att jag inte säger vad jag tycker är för att jag inte vill att folk ska få dåligt samvete, eller tycka att jag är jobbig. Men för min egen skull, för att jag ska kunna stå på mig och stå för den jag är, så måste jag lära mig. Många tycker nog att jag redan gör det, och det gör jag ibland. Men inte riktigt alltid när det gäller lite småjobbiga saker. Så nu. Det kanske blir mitt nyårslöfte. Hmm. Inte för att jag brukar avge såna, det brukar sällan fungera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0