Nedräkning

Nu vill jag bara hem! Och det här känns som världens längsta vecka! Det är bara måndag idag. Jag har dock saker att göra i veckan som jag ska ta tag i, men dock är jag mest av allt sugen på att åka hem och lacka julklappar och klä granen och äta julskinka och vakna på morgonen och höra mamma och pappa morgonfika och prata. Lyssna på julmusik och julbaka lite mera. Längtar längtar längtar!

Idag har jag jobbat med två vikarier. Det är alltid lite annorlunda, man har ingen att dela det yttersta ansvaret med. Dessutom finns det så många rutiner som det tar tid att förklara och rutiner man inte hinner med osv. Så det är bara att ta det lugnt. Men när jag kom hem la jag ner huvudet på en kudde och sov i 50 minuter, sen tvingade jag mig själv att kliva upp. Snart ska jag borsta tänderna och sova igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0