Julbak

I morgon är det dags för julbak. Har varit och laddat upp idag med ingredienser, för i morgon ska här bakas! Linda kommer hit, och vi ska baka ischoklad, knäck, risbräck, pepparkakor och lussekatter. Usch, jag mår redan illa. Men det ska bakas! Eller, jag ska baka en del själv. Linda vägrar göra lussekatter. Hon kan inte säger hon. Men jag ska.

Idag har jag hittat en tröja jag måste ha. I förra årets idol var det någon av idolerna som hade på sig en kort hoodtröja. Som slutar ovanför magen, med huva och dragkedja. Jag har velat ha en sen dess, typ ett och halvt år alltså. Jag har letat och frågat i varenda affär känns det som. Men ingenstans. Förrän idag då. Jag har hittat en. Som jag verkligen vill ha. Men då var det ju det där med pengar. Får försöka lösa det på något sätt.

Nu måste jag gå och lägga mig känner jag. Mår illa.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0