Jul

Julen har varit härlig. Första julen någonsin som jag har varit ledig sen jag gick ut gymnasiet. Har alltid jobbat mellandagarna. Nu kan jag tom gå på stan under mellandagsrean. Helt fantastiskt.

Först har jag vilat upp mig hemma hos mor och far. Sedan har jag träffat folk som jag inte träffat på ett år, och haft så sjukt kul. Och mysigt. Det var nästan lite jobbigt att skiljas från släkt och vänner faktiskt. Det har varit spelkvällar, umgås kvällar, familjemiddagar, lekar, mat, paltbjudning, bio, pubtimme. Underbart! Ska åka ner till Stockholm och hälsa på snart tror jag.

Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Linda

wow inte sen gymnasiet? inte ok!

2008-12-29 @ 23:25:59
Postat av: Anna

Haha! Nej, jag vet. Jag har träffat de båda, men inte på samma gång tror jag. Stina bor ju även i Göteborg och Linnea har bott i Luleå ett tag. Men ändå =)

2008-12-31 @ 12:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0