God morgon

Hej

Idag är jag så sjukt trött att jag hoppas på att gå på den extraenergi som jag förhoppningsvis har långt därinne. Men jag vet inte riktigt. Igår satt jag i telefon sjukt länge, och tyvärr gick det ut över det som skulle ha varit min nattsömn. Onödigt av mig, eftersom jag måste vara pigg ikväll. Jag ska ju nämligen göra en riktigt rolig sak!! Gå på en konsert eller spelning eller vad man nu kallar det, med min kära kusin. Vi ska på Timbuktu. Jippi. Hoppas det är riktigt bra. Det börjar ju dock klockan 21, så jag måste hem när jag slutar och sova tidernas middag. Annars håller jag mig säkert inte vaken, oavsett hur bra det är..

Just nu ligger jag i soffan, och försöker skaffa ork att kliva upp. Jag måste nämligen lämna lägenheten om tre minuter och jag har varken klätt på mig eller borstat tänderna. I morgon får det nog bli en omvänd ordning.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0