Fy vad jag har blivit dålig på att blogga.

Det var jättelänge sen jag skrev. Jag är inte lika originell som min syster, som typ aldrig skriver, men det börjar gå utför med mig. Idag är det nyårsafton. Jag är inte jätteförtjust i nyår. Faktiskt. Eller, det beror nog nästan på vilken syn på nyår som de man firar med har.
Förra nyårsafton var helt fantastisk. I alla fall har jag för mig det, det är ju ett tag sen. Jag var hemma hos Nina, och vi hade fest. Diverse människor från olika kretsar kom, och det var hur kul som helst. Singstar också, det går ju alltid hem. Jag och Ninas kompis Malin dansade funk, och jag fick senare reda på att hon dansar "på riktigt". Lite pinsamt, men äsch!
Nu är det bara att hoppas på att denna nyårsafton blir lika rolig. Det blir inte samma koncept dock. Denna nyårsafton blir nog betydligt lugnare. Middag hemma hos Anna och Fredrik. Hoppas att vi inte lagar mat hela kvällen. Risken finns dock, är jag rädd. Men men. Det blir ju vad man gör det till. Det blir trevligt är jag övertygad om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0