Det första.

Idag har jag haft mitt första medarbetarsamtal. På jobbet alltså, med min chef. Det var ganska intressant, kändes bra att få tala om en del saker. Det har ju varit rätt så körigt på mitt jobb denna höst. Pratade om många saker, samtalet tog lite drygt en timme, så vi hann med att avhandla några ämnen. Till exempel professionalism, läroplanen, bakåtsträvande människor, konflikter (fast hon ville hellre kalla det meningsskiljaktligheter, så att det inte lät så hårt), m.m. Kändes bra i alla fall.

Sen hade vi en halv planeringsdag. Suck säger jag bara. Ibland får man verkligen kämpa för att någonting ska hända. Jag la ner jättemycket energi på det, är helt slut just nu. Men roligt var det. Jag tycker om att varva teori och praktik. Det är ju liksom själva meningen med hela arbetet kan jag tycka.

Älskar mitt yrke och mitt uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0